2007-08-14

Sportzonen.se har öppnat

Sportzonen.se är en nystartad sajt som bevakar ishockey (NHL, Elitserien), fotboll (Premier League, Serie A, La Liga, Allsvenskan) och basket (NBA, Basketligan).

Jag kommer att bidra som skribent på basketdelen, där jag främst kommer att skriva om NBA. Eventuellt blir det även något om Basketligan. Jag planerar att fortsätta skriva här på Basket är en drog och jag har tänkt att jag ska häva ur mig lite fler åsikter om bollsporten jag älskar än vad jag gjort tidigare.

Om ni vill ha basketnyheter på svenska ska ni helt klart gå in på Sportzonen.se och titta där. Vi är ett gäng skribenter som kommer försöka skriva så ofta som möjligt. Matchrapporter, spelarövergångar, analyser, krönikor ...

Det finns även ett forum där man kan göra sin röst hörd och diskutera basket med andra basketintresserade.

Välkomna!

3 Comments:

Blogger Borv said...

Lycka till Pinno!

15 augusti, 2007 07:36  
Blogger Fisso said...

Gryyyymt!

16 augusti, 2007 13:12  
Blogger Markus Bottner said...

Fan vad kul! Grattis!

23 augusti, 2007 21:34  

Skicka en kommentar

<< Home